שיחת טלפון מקדימה עם מנהל QA כללי וקביעת מועד ראיון. ראיון מקצעי/טכני 1x1 עם ראש צוות בדיקות ידניות. אווירה נינוחה במהלך הראיון.
שאלות מתוך הראיון
שאלות כלליות:
- ספר על עצמך.
- מה אתה מחפש?
- למה אתה רוצה לעזוב את מקום העבודה הנוכחי?
- התעניינות של המראיין לגבי קורסים שלמדתי ויכולת ליישם בחברה (למשל JAVA).
שאלות מקצועיות:
המראיין מציג דוגמה של ארכיטקטורה של רשת wireless הפועלת באוניברסיטה כלשהי , ומפרט את כל הרכיבים הדרושים לתפעול הרשת (2 רכיבים בשם Venus, 3 APs, תת רשתות (אחת רק למורים ואחת לתלמידים/הורים), ומכשירים המחוברים לרשתות אלו.
1. נניח ש-3 ה-APs כבויים או "נמחקים" מהמערכת. במצב הזה, קיים מכשיר שעדיין מצליח לגלוש. מה חומרת התקלה ומה המקור שלה?
2. המערכת מנוהלת ע"י טבלה שמציגה את הפרמטרים של כל הרכיבים (IPs, MACs, S/Ns של ה-APs). בוצע שדרוג גרסה למערכת. אחרי השדרוג, המשתמש עושה login למערכת ורואה את הטבלה ריקה. כל הרכיבים תקינים ופועלים (כולל DB). מה מקור הבעיה?
3. נניח שהתקלה מסעיף 2 תוקנה. איך אתה מוודא שהיא תוקנה?
בסוף הראיון:
- יש לך שאלות אלינו?
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
נובמבר 2018
1.(לא בטוח בתשובה): לדעתי, חומרת התקלה היא קריטית. מקור הבעיה הוא ב-AP, כי אם מכשיר מצליח לגלוש כאשר ה-APs כבויים, זה סימן שה-APs לא השפיעו על מדיניות הרשת, גם כאשר הם היו דלוקים.
3.(לא בטוח בתשובה): עושה login למערכת עם הגרסה הקודמת (שעבדה) ומוודא שהטלה לא ריקה. עושה logout. משדרג את המערכת לגרסה שאחרי תיקון התקלה. עושה שוב login למערכת ומוודא שהטלה לא ריקה.
ראיון טכני ראשוני ולאחריו ראיון שני שבו מבחן מעשי על מחשב
שאלות מתוך הראיון
לפתח שירות REST שמקבל פקודה ותדירות כקלט.
על השירות להריץ את הפקודה בתדירות שצויינה.
את הפלט של כל הרצה של הפקודה יש להציג בתדירות שצויינה על גבי דפדפן